• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 26.03.15, 11:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

McDonald's tuli välja rõivakollektsiooniga

Kiirtoidukett McDonald's andis välja oma esimese rõiva- ja kodukaupadekollektsiooni, teatas Metro, kes lisas, et "nüüd saab big mac'e ka kanda".
McDonald'si rõivakollektsioon
  • McDonald'si rõivakollektsioon Foto: Big Mac shop
Rõivatoodangut esitleti Stockholmis ja seda hakkab müüma Rootsi online-kauplus Big Mac. Komplekti kuuluvad pallonid, vihmamantlid, kummikud, tekid, tapeet jm. Kõike ühendavaks jooneks on prinditud burgerimuster valgel taustal.
McDonald'si rõivakollektsioon - burgeriprindiga kummikud.
  • McDonald'si rõivakollektsioon - burgeriprindiga kummikud. Foto: Big Mac Shop
Kollektsioon on osa kiirtoiduketi reklaamikampaaniast imlovingit24, mis on McDonald'si bränd. Stockholmis peeti ka vallatu moedemm, aktsioonid toimusid ka Madridis, Sydneys ja Londonis.
1940. aastal Kalifornias vendade McDonaldite asutatud kiirtoidurestoranide kett on restoranide arvult maailma teine ettevõte, Subway järel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele